Energia reprezintă fundamentul vieții noastre
Telefon
(+40) 759 99 03 09Contact
Primul pas către un viitor sustenabilÎntrebări frecvente
Cum beneficiez?
În urma negocierii se pot obține prețuri mai mici și servicii mai bune;
Consumatorii ce nu și-au exercitat niciodată dreptul de schimbare a furnizorului sunt captivi într-un sistem în care nu există transparență în ceea ce privește prețurile și pot suferi modificări constante
Schimbarea furnizorului implică costuri?
NU! În conformitate cu prevederile art. 11 din Procedura privind schimbarea furnizorului de energie electrică, „procesul de schimbare a furnizorului este gratuit, fiind interzisă perceperea oricăror taxe sau tarife legate de parcurgerea procedurilor specifice.
Dacă schimb furnizorul, actualul furnizor/distribuitorul îmi pot face probleme?
NU! Relaţiile cu furnizorul actual se întrerup la incetarea contractului.
Distribuitorul este obligat să respecte Standardul de performanţă pentru serviciul de distribuţie, indiferent de furnizor sau consumator.
Dacă semnez împuternicirea de schimbare de furnizor îmi poate opri alimentarea vechiul furnizor?
NU! Schimbarea furnizorului se face fără întreruperi sau fluctuații în alimentarea cu energie electrică a consumatorului.
Ce se întâmplă dacă noul furnizor are probleme precum insolvență, faliment sau dacă i se suspendă licența?
Consumatorul va fi trecut imediat (fără nicio întrerupere) la FUI (furnizorul de ultimă instanţă), fără a se aplica procedura de schimbare a furnizorului, după care îşi caută alt furnizor.
Schimbarea furnizorului implică modificarea soluţiei tehnice de alimentare?
NU! Schimbarea furnizorului este o operaţiune comercială şi nu aduce modificări soluției tehnice de alimentare, operatorul de măsură şi distribuţie rămane cel existent.